Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Dennis Gils - WaarBenJij.nu Het is bijna zo ver... - Reisverslag uit Oosterhout, Nederland van Dennis Gils - WaarBenJij.nu

Het is bijna zo ver...

Door: Dennis van Gils

Blijf op de hoogte en volg Dennis

22 Januari 2014 | Nederland, Oosterhout

Vandaag is mijn laatste hele dag in het koude Nederland.
De koffers zijn ingepakt, nu ben ik bezig met het inpakken van mijn handbagage.
Maar later nog wat over deze dag, eerst uitleggen wat ik ga doen, voor diegene die dat nog niet mee hebben gekregen.
Morgen vlieg ik om 13:15 naar het (meestal) zonnige Spanje, daar ga ik stage lopen bij Enjoy Holidays, maar eerst twee weken Spaanse lessen.
Ik heb (ondanks wat tegenslagen) het voor elkaar gekregen om een stage te krijgen in Barcelona. Daar ga ik vanaf morgen (23-01) tot eind Juni heen.
Ondanks dat ik mijn vrienden, familie en vriendin heel erg ga missen, heb ik wel zin om naar Barcelona te gaan.
Ik heb de afgelopen dagen al afscheid genomen van verschillende mensen, en vanavond komen er weer een paar bij.
Als soort van afsluiting voor ik weg ga, ga ik samen met Joris en Rens eerst naar de Mac Donalds een vette bek halen, en daarna een Fifa 14 toernooi doen bij Sport 2000.
Daar komt mijn vriendin dan heen, en die blijft vanavond lekker slapen.
En dan morgen een emotioneel afscheid.

Ik hoop dat ik vaak van me kan laten horen, en dat jullie het leuk en interessant vinden wat ik schrijf.

  • 22 Januari 2014 - 17:00

    Marjan Aka Mam:

    Komt wel goed schatje. :p Dit is een geweldige kans en leerschool die je niet voorbij kunt laten gaan. Natuurlijk gaan we je missen, maar we skypen en komen je opzoeken.

  • 22 Januari 2014 - 19:33

    Mirjam:

    Wat een leuke uitdaging! En niet verkeerd naar de zon. Heel veel succes.

  • 22 Januari 2014 - 20:59

    Fransie:

    Have fun mate, enjoy Barcà. Niet te veel naar de Baja Beach club..

  • 22 Januari 2014 - 22:34

    Leona :

    waah dat is gaaf!
    veel plezier!
    & misschien kom ik je nog wel tegen als ik daar op vakantie ben!

  • 23 Januari 2014 - 09:03

    Steven:

    Buen viaje y mucha diversión ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Een man van 20 jaar, die in het eerste half jaar van 2014 naar Barcelona gaat, om Stage te lopen bij Enjoy Holidays.

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 429
Totaal aantal bezoekers 4013

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: