... en toen was het zo ver - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Dennis Gils - WaarBenJij.nu ... en toen was het zo ver - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van Dennis Gils - WaarBenJij.nu

... en toen was het zo ver

Door: Dennis van Gils

Blijf op de hoogte en volg Dennis

23 Januari 2014 | Spanje, Barcelona

Vanochtend rond kwart over 6 wakker, om nog even goed afscheid te kunnen nemen van Marloes. Daarna de laatste dingen door lopen, en daarna naar Eindhoven Airport gereden.
Eenmaal daar, meteen ingechecked, en wachten tot ik naar mijn gate mocht. Dat duurde wel even, en ondertussen heb ik lekker de zenuwenlijer uitgehangen.
Eenmaal bij de controle, werd ik gecontroleerd omdat ik wat elektronische voorwerpen bij had (Laptop, Nintendo DSI, iPhone, iPod Touch), niks aan de hand, dus mocht ik gewoon doorlopen.
Toen ik bij gate 3 stond, keek ik even naar gate 4, en daar stonden Annie, Kees, Zoe en Erik (Familie van Marloes).
In het vliegtuig nog even gezwaaid naar mijn ouders en zusje, en daarna op weg naar de Spaanse zon.
In Barcelona de bus genomen naar Placa Universitat, en daar opgehaald door Anna, een medewerker van Barcelona Students.
Ze heeft me meegenomen naar mijn appartement, en daar heb ik het huurcontract getekend, en mijn spullen uitgepakt.
Rond een uur of 7 kwam mijn kamergenoot Frank terug van Enjoy (Hij doet de stage die ik over twee weken ga doen).
Even naar de winkel om wat eten te halen, en toen gegeten.

Om terug te kijken op vandaag: Het was hectisch, chaotisch, vermoeiend, en ik heb ontiegelijk last van mijn schouders en rug, van het dragen van 2 koffers en een tas van 40 kilo bij elkaar. Maar het was ook vernieuwend, spannend en interessant.
Al met al, een goede voorspelling voor de aankomende tijd.

  • 23 Januari 2014 - 23:20

    Nino:

    Succes met je stage! Als je terug bent moeten we maar weer eens iets afspreken haha lang geleden

  • 24 Januari 2014 - 11:33

    Zarina:

    Druk dagje dus! Is je kamergenoot een beetje chill? Veel succes Dennis!

  • 25 Januari 2014 - 20:32

    Henny Vsn Gils:

    Hoi Dennis ik hoop dat je het erg naar je zin gaat krijgen en dat je een mooie tijd gaat beleven xxx van ome ben en tante henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dennis

Een man van 20 jaar, die in het eerste half jaar van 2014 naar Barcelona gaat, om Stage te lopen bij Enjoy Holidays.

Actief sinds 22 Jan. 2014
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 4027

Voorgaande reizen:

23 Januari 2014 - 20 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: